MASIH LAGI ANGKUT AIR MINERAL?

image

Ada tak yang kat sini masih beli air mineral berkotak2 di pasaraya sampai penuh troli..?? nak letak pempes & susu anak pon dah x berape nak muat dah…

Kalau beli untuk majlis, niaga atau sedekah kat org lain masih ok la.. Tapi kalau korang beli untuk buat stok air minuman kat rumah.. Sebenarnya ada cara yang lebih jimat masa, tenaga dan duit dari beli berkotak2 macam ni..

Admin cadangkan korang beli penapis Air Cuckoo model Epic.. hanya RM2.40 sehari korang sekeluarga boleh minum air yang bersih dari logam berat, yang kaya dengan mineral dan bersifat alkali seberapa banyak yang korang nak minum tanpa had. Ya hanya RM2.40 sehari.

Korang akan jimat masa.. jimat tenaga.. jimat duit dan menjimatkan ruang troli korang bila korang kat pasaraya..

Apa? penapis air mahal?? Eh, tak lah.. penapis air cuckoo murah aje..
Korang bayangkan.. dengan RM2.40 sehari korang akan dapat air yg sedap dan sihat tanpa limit di rumah korang..

Kos servis dan kos tukar filter berkala korang tak payah susah2 nak pk dah.. semuanya Cuckoo tanggung dengan hanya RM2.40 sehari tu.. korang tak payah bayar apa2 tambahan duit lagi dah.. setiap 4 bulan tech cuckoo akan datang rumah korang untuk servis dan tukar filter.. semuanya tak perlu bayar dah..

Amacam?? nak beli air mineral berkotak2 lagi??

“betul ke?? ntah ye ntah tak admin ni..” haha.. kalau korang rase mcm ni.. save no admin ni.. pastu cer whatsapp.. nanti admin terangkan dengan lebih terperinci..

011118632093 NASIR

#PenapisAirCuckoo #CUCKOO #CuckooMalaysia #AlkalineWater #Alkali #PenapisAir #CuckooJohor #CuckooMelaka #CuckooN9 #CuckooPahang #CuckooTerengganu #CuckooKelantan #CuckooSelangor #CuckooKualaLumpur #CuckooPutrajaya #CuckooPerak #CuckooPenang #CuckooPerlis #CuckooKedah #CuckooSabah #CuckooSarawak #CuckooSeremban #CuckooNilai #CuckooPutrajaya #CuckooKuantan #CuckooTemerloh #CuckooSegamat #CuckooBatuPahat #CuckooTampin #CuckooRawang #CuckooKlang #CuckooKajang #CuckooIpoh #CuckooSungaiPetani #CuckooKangar #CuckooKulai #CuckooPasirGudang #CuckooSegamat #CuckooMuar #CuckooKluang #CuckooPontian #CuckooLabis #CuckooMersing #CuckooKotaTinggi #CuckooRompin #CuckooMuadzamShah #CuckooJerantut #CuckooJempol #CuckooKualaPilah #CuckooJelebu #CuckooBahau #CuckooMaran #CuckooRaub #CuckooJengka #CuckooKualaSelangor #CuckooBanting #CuckooMantin #CuckooPekan

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s